Selamat Hari Lahir APK

Version 1.2 - com.arissastudio.selamathari.lahir
arissastudio,selamathari,lahir,lifestyle,selamat,hari

Selamat Hari Lahir apk

APP Information

Download Version 1.2 (3)
Apk Size11.65 MB
App DeveloperArissa Studio
Malware CheckTRUSTED
Install on Android4.1.x and up
App Packagecom.arissastudio.selamathari.lahir.apk
MD5b6c09f478b97f05621361b79230705e1
Rate5

Download Selamat Hari Lahir 1.2 APK

App Description

Selamat Hari Lahir is arissastudio,selamathari,lahir,lifestyle,selamat,hari, content rating is Everyone (PEGI-3). This app is rated 5 by 1 users who are using this app. To know more about the company/developer, visit Arissa Studio website who developed it. com.arissastudio.selamathari.lahir.apk apps can be downloaded and installed on Android 4.1.x and higher Android devices. The Latest Version of 1.2 Available for download. Download the app using your favorite browser and click Install to install the application. Please note that we provide both basic and pure APK files and faster download speeds than APK Mirror. This app APK has been downloaded 53+ times on store. You can also download com.arissastudio.selamathari.lahir APK and run it with the popular Android Emulators.

Selamat Hari Lahir

Aplikasi ini mengandungi kad Ucapan Selamat Hari Lahir yang menarik dan sangat cantik untuk dikongsikan bersama sesiapa saja. Selamat Hari Lahir merupakan aplikasi untuk ucapkan Selamat Hari Lahir kepada sesiapa sahaja dengan ucapan yang menarik dan berguna.

Memandangkan sukar untuk mendapatkan Ucapan Selamat Hari Lahir yang cantik, unik dan menarik, kami telah bercadang untuk menghasilkan aplikasi ini dengan latar belakang yang cantik dan ucapan yang sesuai untuk semua supaya anda dapat ucapkan Selamat Hari Lahir kepada sesiapa saja. Anda mmpunyai banyak pilihan Ucapan Selamat Hari Lahir di dalam aplikasi ini dan ucapan yang menarik juga disediakan di dalam aplikasi yang sama.

Ciri-ciri utama:

-Terdapat pelbagai jenis Ucapan Selamat Hari Lahir dan ucapan kata untuk ucapkan kepada sesiapa saja.
-Aplikasi in senang untuk digunakan. Hanya buka aplikasi ini dan pilih gambar ucapan yang hendak digunakan dan kongsikan Ucapan Selamat Hari Lahir tersebut kepada sesiapa saja.
-Untuk berkongsi Ucapan Selamat Hari Lahir tersebut, hanya tekan butang "Share" dan tekan apa saja aplikasi media sosial yang hendak anda gunakan untuk berkongsi ucapan pilihan.
-Ucapan Selamat Hari Lahir ini sangat digalakan kepada pengguna yang ingin mencari Ucapan Selamat Hari Lahir yang mudah dan menarik dengan ucapan kata di dalam aplikasi yang sama. Selamat hari lahir merupakan applikasi yang sama dengan 'Happy Birthday' tetapi 'Happy Birthday' merupakan bahasa Englsh dan Selamat Hari Lahir merupakan dalam bahasa malaysia, dan anda dapat memilih sama ada untuk mengucapkannya dalam bahasa yang mana satu dengan memilih applikasi yang sesuai. Arissa Studio ada mengeluarkan banyak applikasi yang bersesuai dengan kehendak anda.

Kami berharap semua pengguna dapat menggunakan apikasi ini dengan bebas. Jika anda sukakan aplikasi ini, sila menilai aplikasi ini salah satu aplikasi yang disyorkan dengan memberinya 5 bintang. Ini akan menaikkan semangat kami untuk menghasilkan lagi aplikasi yang berkualiti dan berkaitan.

Semoga semua pengguna terhibur.

Terima kasih. 

App ChangeLog

App Screens

Selamat Hari Lahir App Screen 1Selamat Hari Lahir App Screen 2Selamat Hari Lahir App Screen 3Selamat Hari Lahir App Screen 4Selamat Hari Lahir App Screen 5Selamat Hari Lahir App Screen 6Selamat Hari Lahir App Screen 7Selamat Hari Lahir App Screen 8

Older Versions

More Android Apps to Consider

Google Play Reviews

  1. Arif Amsyar-avatar

    Arif Amsyar

    Good and fantastic

  2. Nurain 68 Ain-avatar

    Nurain 68 Ain

    Good

  3. -avatar

  4. -avatar

  5. -avatar

  6. -avatar

  7. -avatar

  8. -avatar

  9. -avatar

  10. -avatar